problemy z fetchmail

Waveruh waveruh w inf.sgsp.edu.pl
Pią, 29 Paź 2004, 16:42:30 CEST

Witam !!!
	Mam maly klopot z fetchmailem. Nie wiem, czy temat ten juz ktos
poruszal bo jestem nowy i prosze o pomoc.
	Mam zainstalowanego fetchmaila wersja 6.2.5.6. Juz sie
zorientowalem ze plik .fetchmailrc musi byc w katalogu
~/etc/.fetchmailrc. Ale nie oto chodzi. jak uruchamiam fetchmaila ten
laczy sie z serwerem (uzywam ssl) pokazuje mi ze mam 23 listy na
serwerze o łącznej wielkości (np. 234345) i zaczyna pobierac, ale
wyskakuje komunikat

pobieram list waveruh w moj.serwer.pocztowy:1 z 23 (2345 bajtow)
fetchmail: błąd protokołu serwera smtp
fetchmail: połączenie SMTP z localhost nie powidło sie
fetchmail: ....(cos jest po drodze)
fetchmail: ....
fetchmail: wynik zapytania=10 (SMTP)
fetchmail: praca zakonczona poprawnie, kod wyjscia 10

ale poczty jak nie ma tak nie ma
 O co chodzi z tym błędem protokołu
--
waveruh