[AC] upgrade i kilka problemów.

Marcin Albecki morales w rssystem.pl
Pią, 29 Paź 2004, 16:49:30 CEST

Un dia un hombre llamado Marcin Albecki tenia una idea:
> Un dia un hombre llamado SP tenia una idea:

> To na notebooku, więc to jest test na maxa :)

> Dobra, już działa :)

Nie działa :(
Jak zmieniłem konfigurację tak jak napisałeś, to system mi nie wstał. No chyba, że Ty to inaczej zrobiłeś. Ja zmieniłem linijki w /etc/udev/udev.conf
udev_db="/dev/.udev.tdb" i udev_root="/dev/". Może cos jeszcze powinienem zmienić? Bo jeżeli to wystarcza to u mnie to nie działa.

Morales
--
"El senor coronel ha dicho que es un soldado y no un pendejo comediante"
El coronel Morales  	GG 551597 	UIN 99410269