skype i xmms w kde

Michal Wcislo michalwcislo w interia.pl
Pią, 29 Paź 2004, 21:07:43 CEST

Dnia piątek, 29 października 2004 20:28, Boski Cinek napisał:

> Skype czeka na zwolnienie sie karty dzwiekowej (/dev/dsp) zajmowanej
> posrednio przez XMMS, a bezposrednio przez serwer ARTS (ktory w opcjach
> jest zapewne ustawiony, zeby sie wylaczal w czasie bezczynnosci). Stad brak
> dzwieku i efekt zawieszenia. Rada-sprobuj uruchomic Skype przez wrapper
> ARTSa: "artsdsp skype" (no chyba, ze ma wtyczke wyjsciowa arts, ale ZTCW to
> nie ma).

Dziękuję za odpowiedź.

Hmm jest tak jak uruchomię przez artsdsp skype to działa ale opóźnienie jest
spore i przerywa. Wyczytałem gdzieś że powinienem użyć opcji -m, zrobiłem tak
i efekt przerywania zniknął ale 3 sekundy opóźnienia zostały. Co może być
przyczyną takiego zachowania ? Może mam za cieńką kartę dzwiękową ?

---
Michał Wcisło

Startuj z INTERIA.PL!!! >>> http://link.interia.pl/f1837