sil0680 - raid1

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Pią, 29 Paź 2004, 22:28:34 CEST

On Tue, 26 Oct 2004, pijotr wrote:
> czołgiem, mam kontroler oparty na sil0680, dwa dyski skonfigurowane
> sprzętowo na kontrolerze jako raid-1. dmesg mówi jednak, że stałem się
> szczęśliwym posiadaczem dwóch dysków, zamiast raida... czego mi brakuje?

Chęci zaimplementowania tej protezy, którą zrobili w sterowniku? :D
Tak naprawdę to pół-softowe rozwiązanie - gdyby było sprzętowe to
widziałbyś jeden dysk.... Wszystko robią sterowniki, które na windę są w
formie binarnej. Open pod linuksa pewnie nie zrobią, bo wyszłoby, że
całość to bzdura marketingowa.

Jeżeli chcesz - zaimplementuj :D

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost