Myszka pod Xami i konsolą razem

niewod@kicia.ch.pwr.wroc.pl niewod w kicia.ch.pwr.wroc.pl
Sob, 30 Paź 2004, 15:43:20 CEST

On Thu, 28 Oct 2004, Krystian T wrote:

> jest

> Wydaje mi się, że po zmianie ps/2 na intellimouse w tym linku co wcześniej
> podałem powinno pomóc...
> Jak nie to tu jest coś http://www.linuxfan.pl/howto/3-button-mouse.html

Wygląda, że działa, tylko jak na razie nie widzę kółka pod konsolą.
Konsola to ms3
Xy to IntelliMouse.
w /etc/sysconfig/mouse:
[...]
# other gpm options, for example when you need multiple devices support
GPM_OPTIONS="-Rraw"
[...]

--
  Wawrzyniec Niewodniczański	E-MAIL: niewod(at)kicia.ch.pwr.wroc.pl
        vel LarryN          WWW:http://ch.pwr.wroc.pl/~niewod/en-index.php