[ Łukasz Wychrystenko : odpowiedz chcialbym na nie:)]

havner havner w smtp.kamp.pl
Nie, 31 Paź 2004, 00:47:19 CEST

On Sun, Oct 31, 2004 at 12:00:59AM +0200, Przemysław Iskra wrote:
> No normalnie ja jestem ślepy czy tu naprawdę niema komu odpowiadać ?
> nie widzę żadnego e-maila nadawzcy
> więc odpowiedź będzie na "nie" :P
> brak też gg/jid'a/czegokolwiek
> no chyba że bym miał szukać w logach exim'a to coś by się wybrzebało

Teoretycznie nie musi byc. Byl w envelope, a to czy envelope poleci do
headersow to juz kwestia MUA/MTA. Ale rzeczywiscie wyglada to dziwnie i
jest rzadko spotykane. (a tak BTW, te naglowki co pokazales to
wszystkie? bo troche ich malo)