hda,hdb i lilo.conf

maz mazaq w interia.pl
Nie, 31 Paź 2004, 10:22:35 CET

Witam, mam delikatny problem, z poprawna konfiguracja lilo. Otoz,
posiadam dwa dyski[hda,hdb] i na obu sa zainstalowane systemy
gnu/linux. Nie ukrywam, ze mnie krew zalewa, gdyz od dwoch dni, sledze
google, czytam manuale, ale nie moge, nie umiem poprawnie skonfigurowac
lilo.conf tak by to poprawnie dzialalo. Trzeba podobno uzyc opcji
map-drive, ale na tym moja wiedza sie konczy.
Bylbym bardzo wdzieczny, gdyby ktos mogl mi tutaj przekleic tych kilka
linni. Oczywiscie odpowienie wartosci sam sobie zdefiniuje. Poprostu
brak mi juz weny, a wszystkie proby koncza sie na tym, ze lilo nie
potrafi przekonac sie, iz na dysku hdb rzeczywiscie istnieje jadro z
systemem :(

Zmien sie i znajdz swoj nowy styl z programem Mistrz Wizazu
Dobieraj modne fryzury, makijaz i dodatki nie ruszając sie z domu
>>> http://link.interia.pl/f1838