hda,hdb i lilo.conf

maz mazaq w interia.pl
Nie, 31 Paź 2004, 11:11:29 CET

> map-drive = 0x80
> to = 0x81
> map-drive = 0x81
> to = 0x80

No tak, tylko bez wzgledu na to gdzie umieszcze ten fragment(wiem, ze
powinien znajdowac sie pod 'image' do jadra na hdb) dostaje
komunikat, przy przeladowywaniu lilo : "Syntax error at or above line 24
in file'/etc/lilo.conf'"

> Lilo musi widzieć to jajo, czyli trzeba gdzieś to mieć podmountowane.
> A w lilo.conf masz wtedy coś takiego:
> image=/mnt/old/boot/vmlinuz

Tak wiem, ale przy wyborze jadra znajdujacego sie na hdb, dostaje
podczas ladowania systemu informacje : "Please append a correct "root="
boot option." Zapewne jest to powiazane z map-drive, ktory z
niewiadomych mi powodow nie chce wspolpracowac :(

Zmien sie i znajdz swoj nowy styl z programem Mistrz Wizazu
Dobieraj modne fryzury, makijaz i dodatki nie ruszając sie z domu
>>> http://link.interia.pl/f1838