hda,hdb i lilo.conf

Nie, 31 Paź 2004, 11:37:29 CET

Osóbka znana jako maz, wystukała:

> No tak, tylko bez wzgledu na to gdzie umieszcze ten fragment(wiem, ze
> powinien znajdowac sie pod 'image' do jadra na hdb) dostaje
> komunikat, przy przeladowywaniu lilo : "Syntax error at or above line 24
> in file'/etc/lilo.conf'"

No to pokaż ten wpis w lilo.conf, bo tak gdybać to sobie możemy długo...

> Tak wiem, ale przy wyborze jadra znajdujacego sie na hdb, dostaje
> podczas ladowania systemu informacje : "Please append a correct "root="
> boot option." Zapewne jest to powiazane z map-drive, ktory z
> niewiadomych mi powodow nie chce wspolpracowac :(

1. Jeśli zamieniasz dyski miejscami to jedynie IMHO po to jest sens to
robić, by wystartować z drugiego dyskju bootloader.
2. W Twoim przypadku sensu to chyba nie ma, więc nie kombinujesz z map drive
tylko w odpowiedniej sekcji dajesz root=/dev/hdbX
3. Chyba, że coś przeoczyłem :(

pozdrawiam
Na pytanie *Która godzina?* chciałem zainstalować rdate... (/me 18.05.2004)