hda,hdb i lilo.conf

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Nie, 31 Paź 2004, 12:05:28 CET

W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 10/31/2004 11:11 AM:

> No tak, tylko bez wzgledu na to gdzie umieszcze ten fragment(wiem, ze
> powinien znajdowac sie pod 'image' do jadra na hdb) dostaje
> komunikat, przy przeladowywaniu lilo : "Syntax error at or above line 24
> in file'/etc/lilo.conf'"

> Tak wiem, ale przy wyborze jadra znajdujacego sie na hdb, dostaje
> podczas ladowania systemu informacje : "Please append a correct "root="
> boot option." Zapewne jest to powiazane z map-drive, ktory z
> niewiadomych mi powodow nie chce wspolpracowac :(

Moze zrob tak, jak ja mam? W tej chwili (do dzisiejszego wieczora:)) mam na
hda Ra, a na hdb Ac. I moje lilo.conf pod Ra (instalowane w MBR hda)
wyglada tak:

default=PLD_1.99_Ac
timeout=50
boot=/dev/hda
prompt
read-only
lba32
# Linux image
image=/boot/vmlinuz
         root=/dev/hda1
         label=PLD_1.0_Ra
         initrd=/boot/initrd

other=/dev/hdb
         label=PLD_1.99_Ac

i na hdb mam po prostu drugiego bootloadera. Zalete ma to taka, ze jak
wloze tam inny dysk z systemem to tez powinien pojsc.

--
|3 0 $ |< !   < i N e |<
http://boskastrona.xt.pl
"make install, not love!"