[mutt]segmentation fault

Bartek 'Zolty' Żółtowski z_o_l_t_y w o2.pl
Nie, 31 Paź 2004, 14:59:22 CET

Witam!

Otóż od jakiegoś czasu mam problem z muttem. Mianowicie, gdy
uruchomię go w atermie/xtermie/multi-gnome-terminalu, przejdę do
jakiejś skrzynki i np. zaznaczę list do usunięcia, a potem będę
chciał zmienić skrzynkę to właśnie mutt się wykłada z:
Sortowanie poczty w skrzynce...zsh: 5136 segmentation fault  mutt -y

Ale co ciekawe, jeśli uruchomię mutta z taskbara (IceWM),
przez kliknięcie na ikonkę koperty to wszystko jest jak najbardziej
w porządku.

Robiłem już upgrade poldkiem, próbowałem wersji zbudowanej przy
użyciu ./buildera, skompilowałem wersję mutt-1.5.6i z
http://www.mutt.org i lipa! Za każdym razem to samo.

Nie bardzo wiem, jakie informacje mogą być przydatne, więc na wszelki
wypadek:

kernel:2.6.8.1-ck7

$rpm -qa | grep glib
glibc-misc-2.3.4-0.20040722.6