"haczaca" sie myszka

The Undefined undefine w aramin.net
Nie, 31 Paź 2004, 18:35:18 CET

On Sun, Oct 31, 2004 at 02:50:31PM +0100, Radoslaw Zielinski wrote:

> Ja mam takie objawy, jak mi się myszka kończy.  Innej rady niż wymiana
> nie znam.
hm.. tylko ze:
- to myszka optyczna ;)
- takie objawy sa wylacznie przy duzym obciazeniu systemu(jakakolwiek
  kompilacja, chocby nawet odpalenie wiekszego autoconfa lub cos w tym
  stylu, do tego przy roznych programach...)

co dziwne nie dotyczy to samych operacji dyskowych(dd of=plik, nie powoduje
nic... podejrzewałbym wtedy coś nie tak z dma.. mimo iż dysk to sata).
Nie dotyczy tez czysto-obliczeniowych, setiathome nic nie daje...
wlasnie sobie leci, wiatraczek sie rozkrecil, procesor cieplejszy,
ale... myszka sprawna :>

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała