OT: Brak listow

Bobby Spark sparky w servek.sparky.homelinux.org
Śro, 1 Wrz 2004, 15:21:51 CEST

On Wed, Sep 01, 2004 at 12:50:11PM +0200, Robert 'dzeus' Graużenis wrote:

> Ja dziś dostaję nawet wielkrotnie to samo :(
też pełno dostawałem (średio po 4) ale już przestało
myślałem że to może przez to że mam nieźle obciążoną sieć
i serwer poprostu nie dostawał odpowiedzi że list dostarczony...

po{zdrowi,wodz}enia ;)
--
 ____      Sparky{PI]                _   ___   _   _