Reiser4 w AC

jazz-maniak@o2.pl jazz-maniak w o2.pl
Śro, 1 Wrz 2004, 17:58:44 CEST

adamg w biomerieux.pl wrote:

>Tak, jeśli dobrze zrozumiałem to reiser4 miesza coś niecoś w wartswie
>VFS, co wzbudza niemałe emocje i jest źródłem długich dysput.

>Jeśli nie reiser4, to reiserfs :)
Hmm... Analizuję już trochę grupy dyskusjne i pewnikiem wiem, że:
1) reiserfs idealny do małych plików
2) xfs idealny do dużych plików
3) ext3 wyjątkowo stabilny (pełne kronikowanie)
W domu mam raczej przewagę małych plików, a z tą stabilności ext3 słyszałem różnie :) Ale jestem przyzwyczajony - jednemu reiserfs wyjątkowo stabilny, innemu posiało dane po twardym restarcie... Eh, chyba zostanę przy tym reiserfs :]

Jazzman