Polskie krzaczki przed logowaniem....

Daniel Dawid Majewski doctorque w o2.pl
Czw, 2 Wrz 2004, 13:14:57 CEST

Dnia 2004-09-02 02:05, Użytkownik Adam Gapiński napisał:

>zainstaluj kbd

# rpm -q kbd

kbd-1.12-7
# reset
# _ó_ta __ka {oczywiście kreski są górne, ale nie udało mi się ich
wstawić, więc zastąpiłem}
bash: _ó_ta : command not found
#echo -e "\\33(K"
# żółta łąka
bash: żółta : command not found
#
owszem można stworzyć alias reset='reset; echo -e "\\33(K"', ale ja
kopię głębiej... ;),  czyli gdzie trzeba dopisać, żeby konsola była
inicjowana prawidłowo ?
Inaczej, potrzebuje tego też, aby w issue można było umieszczać polskie
znaki np.
*********************************
Dzień dobry, witaj w Linuksie PLD
!!!
dzisiaj jest dzień \d \t
czyli może w respawnie w inittab, albo w jakimś konfigu do mingetty...
chyba że w samym issue mozna ten ESCode wcisnąć jakoś i wtedy razem z
alasem resetu jakoś jest. Najfajniej jednak byłoby znaleźć jedno
rozwiązanie na oba problemy co jest prawdopodobne, bo objawy są
podobne(górne kreski zamiast polskich znaków)...

--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski