Reiser4 w AC [OT]

jazz-maniak@o2.pl jazz-maniak w o2.pl
Czw, 2 Wrz 2004, 15:07:07 CEST

doctorque w o2.pl wrote:

>grub (to chyba bootloader) czyta xfs... ;-)
Źle mnie chyba zrozumiałeś... Używam GRUB-a i chodziło mi o to, że nie da się żadnego bootloadrea zainstalować na partycji XFS. Trzeba używać do tego innej partycji albo MBR-a. Po prostu tam, gdzie normalnie jest miejsce na bootloader, XFS ma zapisane coś innego. Co do stwierdzenia się zgadzam, GRUB czyta XFS bez problemu. A tak na marginesie, to czy czyta też Reiser4?

Jazzman