problem nforce2 i initrd (Ac)

Paweł Kwiatkowski qwiat w o2.pl
Czw, 2 Wrz 2004, 21:08:24 CEST

Bobby Spark napisał(a):
> [...]
(...)

> panikuje dlaczego ?!?
> 1. przy ładowaniu modułu ?
Panikuje przy starcie ststemu.

> 	spróbuj ide-generic na początek
dodałem "ide-generic" do wywołania geninitrd ale nie nie pomaga

> 2. mówi że nie może zamontować partycji bo cośtamcośtam ?
(...)

Wypluwa przy starcie jądra:
VFS: Cannot open root decive "303" or unknown-block(3,3)
Please append a correct "root=" boot option
Kernel panic: VFS: Unable to mount root fs on unknown-block(3,3)

Paweł Kwiatkowski