Systemy plików

jazz-maniak@o2.pl jazz-maniak w o2.pl
Czw, 2 Wrz 2004, 21:31:05 CEST

Witam!

Poszukuję opinii na temat systemów plików (chciałbym maźnąć jakiś artykuł + z pewności mi się przyda) z księgowaniem (ext3, reiserfs v3 i v4, xfs, jfs). Interesuje mnie wydajność i stabilność oczywiście :) Byłbym przy tym wdzięczny, gdybyście dołączyli info na temat swojego CPU, ilości RAM-u i opcjonalnie dysku. Z tego co wiem, systemy plików zachowują się inaczej, gdy mają do dyspozycji dużo pamięci lub mocy obliczeniowej procesora. Przydałyby się porównania nietypowych konfiguracji - np. mocny procesor ale mało pamięci i na odwrót. Może wymagam dużo, ale wystarczy mi naprawdę tylko Wasza subiektywna opinia (linki do testów też mile widziane) i info o sprzęcie. Z góry serdeczne dzięki :)

Jazzman