Systemy plików

Fighter qrwamaca w go2.pl
Czw, 2 Wrz 2004, 21:48:25 CEST

Siemak! jazz-maniak w o2.pl
  02.09.04 dostalem od ciebie tekst na temat Systemy plików

> Witam!

> Poszukuję opinii na temat systemów plików (chciałbym maźnąć jakiś
> artykuł + z pewności mi się przyda) z księgowaniem (ext3, reiserfs v3
> i v4, xfs, jfs). Interesuje mnie wydajność i stabilność oczywiście :)
> Byłbym przy tym wdzięczny, gdybyście dołączyli info na temat swojego
> CPU, ilości RAM-u i opcjonalnie dysku. Z tego co wiem, systemy plików
> zachowują się inaczej, gdy mają do dyspozycji dużo pamięci lub mocy
> obliczeniowej procesora. Przydałyby się porównania nietypowych
> konfiguracji - np. mocny procesor ale mało pamięci i na odwrót. Może
> [...]

    W ramach nietypowosci proponuje dorzucenie kilku zdan na temat
amigowego PFS, tudziez jego klona SFS. IMHO najlepszy fs. Jest jakis
port SFS dla Linuksa, ale nie wiem jak sie sprawuje. Jakbyc Cie t
interesowalo to moge podrzucic kilka zrodel informacji.

Narka!
--
<sb> o http://tu.byla.moja.strona o mailto: #fighter# [at] #w# [dot] #pl# o
<sb> AmigaOS 3.9 &  Linux USER