karta radiowa rtl8180

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Pią, 3 Wrz 2004, 20:49:32 CEST

Dnia piątek, 3 września 2004 20:37, MarcinR napisał:
> Witam
>
> Mam kartę sieciową Realtek 8180 i kernela 2.6.7-3 i zainstalowałem sobie
> paczkę kernel-net-rtl8180-*.rpm specjalnie dla tego kernela. Jeśli się
> nie mylę zawiera ona moduł jądra obsługujący moją kartę. Co dalej
> powinienem zrobić aby odpalić kartę? Czy moduł został automatycznie
> dodany po instalacji paczki rpm czy też muszę go sam dodać? Jeśli tak to
> gdzie go znajdę? I jeszcze jakies skrypty powinienem napisać aby net
> działał poprawnie ?

Obawiam się, że ten sterownik nie działa poprawnie. Zainteresuj się lepiej
darmowym ndiswrapperem (http://ndiswrapper.sourceforge.net/) lub
komercyjnym driverloaderem (http://www.linuxant.com/driverloader). Ja
używam tego drugiego, działa świetnie.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                    GG:                2441498