ndiswrapper- brak modułu

MarcinR mr21 w o2.pl
Pią, 3 Wrz 2004, 22:41:15 CEST

  Na wstępie kilka ważnych informacji :
     - mam mini-iso pld czyli bardzo mało oprogramowania w systemie
     - zainstalowałem ndiswrapper z paczki rpm przygotowanej przez kogoś
innego ale dla tego samego kernela co mój (2.6.7) tylko pod innym procem
(P4 a ja mam Athlon), ponieważ na miniiso nie ma oprogramowania
potrzebnego do kompilacji i zainstalowania programu ze źródeł.,

 Pojawił się problem przy instalacaji karty Realtek 8180 przez
ndiswrapper. Kiedy wydałem polecenie ndiswrapper -i net8180.inf
sterownik zainstalował się ale pojawiły się ostrzeżenia perla że mam nie
ustawione albo źle ustawione "local settings". Jednak to tylko
ostrzeżenia a sterownik zainstalował się jako że ndiswrapper -l podaje
że rtl8180 jest zainstalowany (co prawda znów te same ostrzeżenia
perla). Następnie wpisuję modprobe ndiswrapper i pojawia się błąd FATAL:
nie ma takiego modułu.
Dodam tylko że postępuję wg tego artykułu
http://newbie.linux.pl/?id=article&kategoria=4&show=209

Co się dzieje ???

PS Wolałbym na razie nie ściągać źródeł kernela co są potrzebne do
kompilacji ndiswrappera a kto wie może jeszcze coś będzie potrzebne.