Re: O systemach plików - wątek zbiorczy ;-)

jazz-maniak@o2.pl jazz-maniak w o2.pl
Sob, 4 Wrz 2004, 00:45:58 CEST

Hmm... Dzień dobry/Dobry wieczór/Dobranoc[*]

Przyznam się szczerze, reiserfs mocno mnie zaciekawił, po waszych opiniach postanowiłem jutro wskrzesić mojego PLD właśnie na reiserze :) Potestuje się trochę, nie mam na tyle ważnych danych, żeby sobie nie pozwolić na mały sprawdzian :) Wnioski chętnie udostępnię ;)

Jeszcze raz serdeczne [tu twoje bóstwo] zapłać za wszelkie informacje i opinie. A teraz czas do łóżeczka :) Dobranocka już była/dopiero będzie[*], więc pora najwyższa ;)

Jazzman

[*] Niepotrzebne skreślić :)))