rc5.pld-linux team :)

Tomasz Ligocki tligocki w skawina.com.pl
Nie, 5 Wrz 2004, 08:27:27 CEST

Maciej ''Kasprzol'' Kasprzyk napisał(a):

> A nie lepiej wspierać "narodową" drużynę rc5-3042? rc5-3042 w najbliższym
> czasie awansuje z trzeciego na drugie miejsce na świecie i siągle pchnie się
> w górę.
> (http://stats.distributed.net/team/tmsummary.php?project_id=8&team=3042)

Może i pomysł Maćka jest dobry, ale na stronach RC5 Polish Team'u nie
znalazłem, na co oni chcą przeznaczyć ewentualną wygraną, a Paweł
postawił sprawę jasno. Przydałaby się też informacja, jaka jest
propozycja, na co ew. pójdzie 6000 $, bo później, jak to wśród Polaków,
pewnie nie będzie jednomyślności. Wiem, że to dzielenie dziczyzny przed
upolowaniem, ale kto wie...
A poza tym pewnie znaczna część pld-users-pl już wspiera Polish Team, a
pewnie przepisać się, ani być jednocześnie w dwóch teamach nie można.
Kto się przyznaje, że jest członkiem RC5 Polish Team?

Pozdrawiam,
--
Tomek L.
TWL.pl