rc5.pld-linux team :)

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Nie, 5 Wrz 2004, 09:52:21 CEST

Dnia 05-09-2004, nie o godzinie 03:11 +0200, Maciej ''Kasprzol''
Kasprzyk napisał(a):

> A nie lepiej wspierać "narodową" drużynę rc5-3042? rc5-3042 w najbliższym
> czasie awansuje z trzeciego na drugie miejsce na świecie i siągle pchnie się
> w górę.
> (http://stats.distributed.net/team/tmsummary.php?project_id=8&team=3042)

Nie wiem na ile ona jest narodowa poza nazwą, ale myślę, że oba teamy
liczą się do statystyki krajowej (Participating Countries)
http://stats.distributed.net/misc/countries.php?project_id=8

A zapisanie się do pld-team promuje naszą dystrybucję i może dać trochę
kasy na jej dalszy rozwój :)
Krystian T

        "errare humanum est..."