atmeldriver

mistix mistix w op.pl
Nie, 5 Wrz 2004, 10:13:50 CEST

Witam

posiadam wirless lan na chipsecie atmela i sciagnolem sobie sterowniki
atmelrdiver z oficjalnej strony. Poczym zabralem sie za kompilacje i
wszystko ladnie przebieglo ale gdy probuje zaladowac usbvnetr wyskakuje
cos takiego:

FATAL: Error inserting usbvnetr
(/lib/modules/2.6.4/kernel/drivers/usb/usbvnetr.ko) Invalid module format.

I nie wiem o chodzi. Mam juz zainstalowanego kernela 2.6.4 i wszystko co
jest mu potrzebne czyli zrudlo i tam jego inne dodatki i wlasnie nie
wiem co moze powodowac  takie zachowanie ??