rc5.pld-linux team :)

Tomasz Ligocki tligocki w skawina.com.pl
Nie, 5 Wrz 2004, 10:35:52 CEST

Krystian T napisał(a):
> Nie wiem na ile ona jest narodowa poza nazwą, ale myślę, że oba teamy
> liczą się do statystyki krajowej (Participating Countries)
> http://stats.distributed.net/misc/countries.php?project_id=8

Mamy całkiem niezły wynik w blokach na osobę (Blocks/Person). Znaczy to
pewnie, że jak ktoś już przystąpi, to pewnie używa wszystkich maszyn, do
których ma dostęp. Ja sam teraz liczę próbkę na trzech...

> A zapisanie się do pld-team promuje naszą dystrybucję i może dać trochę
> kasy na jej dalszy rozwój :)

Niezupełnie. Nie dadzą nam (jeśli mogę myśleć, że PLD jest nasze) kasy,
bo nie mamy właściwego statusu prawnego. Nawiązuję do tematu poruszanego
na zlocie i punktach, które uporczywie wypisywałem na tablicy:
http://gj.pointblue.com.pl/zlotPLD/img_0055.jpg

Pozdrawiam,
--
Tomek L.