atmeldriver

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Nie, 5 Wrz 2004, 13:32:34 CEST

Dnia niedziela, 5 września 2004 10:13, mistix napisał:
> Witam
>
> posiadam wirless lan na chipsecie atmela i sciagnolem sobie sterowniki
> atmelrdiver z oficjalnej strony. Poczym zabralem sie za kompilacje i
> wszystko ladnie przebieglo ale gdy probuje zaladowac usbvnetr wyskakuje
> cos takiego:
>
> FATAL: Error inserting usbvnetr
> (/lib/modules/2.6.4/kernel/drivers/usb/usbvnetr.ko) Invalid module
> format.
>
> I nie wiem o chodzi. Mam juz zainstalowanego kernela 2.6.4 i wszystko co
> jest mu potrzebne czyli zrudlo i tam jego inne dodatki i wlasnie nie
> [...]

Może to nic nie pomoże, ale jeśli zainstalowałeś tylko źródła kernela z
paczki, to proponowałbym zrobić coś takiego:
cd /usr/src/linux
cp config-up .config
make menuconfig
<tutaj po prostu wyjść z zapisem konfiguracji>
make
<po kilku pierwszych linijkach przerwać>
i dopiero teraz skompilować moduł do sieciówki. Bez tego używany przeze mnie
driverloader nie chciał mi się kompilować jak należy.

Ale zaznaczam, że to może nie pomóc. Pozdrawiam i powodzenia.

--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                    GG:                2441498