rc5.pld-linux team :)

Tomasz Ligocki tligocki w skawina.com.pl
Nie, 5 Wrz 2004, 14:58:31 CEST

Maciej ''Kasprzol'' Kasprzyk napisał(a):

> Ja jestem.
>
> Jest jeszcze możliwość, by utworzyć subteam w ramach rc-3042 - wtedy drużyna
> pld występowała by jako jeden uczestnik (wszystkie bloki szły by na jeden
> adres email).

Proponujesz pld-users-pl w pld-linux.org? ;-)

> [...]
> 6000$ jest przeznaczanych na organizację, która uzbera najwięcej głosów
> (organizacje do wyboru są opisane na powyższej stronie). Każdy wybiera sobie
> samemu organizację w swoim profilu.
> - - 2000$ idzie na distributed.net (chyba że zgarną 6000$, wtedy to 2000$ idą na
> wybraną organizację)
> - - pozostałe 2000$ idzie do znalzcy klucza (jeśli był w jakimś teamie to 1000$
> dla teamu i 1000$ dla znalazcy).
>
> Nawet jak nie chcecie dołączyć do rc-3042 to nie zapomnijcie ustawić dla
> jakiego kraju liczycie (tutaj też Polska mocno stoi)!!!!

Ja myślę, że możnaby zrobić tak:

I. Szybko uporać się z punktami:
	1. Siedziba tymczasowa - gdzie?
	2. Rekrutacja członków
	3. Nazwa Stowarzyszenia - kwestia "PLD"
	3a. Kwestia licencji /"Shared" Source :-)/
	4. (zgubiłem, zna Andrzej Krzysztofowicz)
i sformalizować powstanie Stowarzyszenia,

II. Podać Stowarzyszenie jako niedochodową organizację i na nią oddać
głosy. Myślę, że trochę tego będzie, a i Polacy z RC5 Polish Team
chętniej oddadzą głos na polską organizację non-profit, jeśli będą mieli
taką alternatywę.

Jest do zdobycia 6000 $, bo wg takiego scenariusza mamy 1034
potencjalnych wspierających (Supporters), co na starcie daje piątą
pozycję. A ubytek 1034 wspieraczy z dotychczas wybranych organizacji
różnie może poukładać głosy tym bardziej, że Polacy biorący odział w
projekcie, których jest ponad dwa razy mniej niż Niemców, niewiele im
ustęują w przeliczonych blokach.
Nie biorę 1000 $ dla wygranego teamu pod uwagę, a przecież może się
udać, biorąc pod uwagę wysoki stosunek bloków na osobę wśród Polaków.

Pozdrawiam,
--
Tomek L.