rc5.pld-linux team :)

kuba staskiewicz kuba w best.net.pl
Nie, 5 Wrz 2004, 16:14:13 CEST

On Sun, Sep 05, 2004 at 08:27:27AM +0200, Tomasz Ligocki wrote:
> [...]

Poziom zaawansowania wynosi obecnie 0.137% (po 640 dniach).
Przy zalozeniu, ze znalezienie klucza wymaga przeszukania
srednio 50% mozliwosci i ze zachowane zostanie obecne tempo,
znalezienie klucza potrwa jeszcze ponad 600 lat.

To ja juz predzej kosmite w seti znajde :)

Liczy ktos nowe seti? Na razie maja ciagle jakies problemy
techniczne ale na dniach ma sie uspokoic, moze tam tez jakis
pld-team zalozyc?

--
kub@ s.