autoryzacja w Eximie

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Pon, 6 Wrz 2004, 00:18:59 CEST

Osobnik zwany p0czt w poczta.fm w liście datowanym 5 września 2004 (21:14:55) raczył napisać:

ppf> Juz wiem co jest nie tak, wywala w logu support for 'saslauthd' not compiled.
ppf> Czyli czeka mnie instalacja ze zrodel?
ppf> Da sie jakos wlaczyc obsluge saslauthd i zainstalowac z paczki?
ppf> Wolalbym uniknac ze zrodel, bo pozniej sa problemy. Np chce
ppf> zainstalowac metamail i zaznacza mi poldek inne mta, bo nie widzi
ppf> exima ze zrodel.

nie trzeba, wszystko działa z paczek, ja nic u siebie nie kompilowałem

--
Michał Panasiewicz
http://www.wushu.pl