mam pytanko czy ktoś moze próbował zmiany dystrybucji niejako "w locie"??

havner havner w smtp.kamp.pl
Pon, 6 Wrz 2004, 00:42:07 CEST

Aurox -> PLD, czytaj uwazniej

--
Regards       Havner                          http://livecd.pld-linux.org
GG: 2846839                             jid,mail: havner(at)pld-linux.org