openoffice-1.1.2-2 problem

Michal Abramowicz abraam w cs.net.pl
Pon, 6 Wrz 2004, 14:44:30 CEST

On Sat, Aug 28, 2004 at 02:30:06PM +0200, Grzegorz Konopko wrote:

> U mnie działa super, tzn: trzeba moze inne fonty ustawić aby to wyglądało
> przyzwoicie (odstępy przedewszystkim) bo zmienne, liczby, tekst, funkcje
> wszystko najlepiej chyba zmienic na inna czcionke.

Napewno ?
Jaki openoffice ? 1.1.2-2 ?

Własnie sprawdzałem po opcjach do klikania w ustawieniach OO ale nie
znalazłem nic co by pomogło zmienic font dla tychże formułek ;-) czyli
wzorków. Więc jeśli zmieniłes font do OO-math'a to podziel się jak :)

pozdrawiam
abram

ps: jeszcze poszukam z fontami, ale nic olera jasna nie zmieniałem.
ps1: sprawdze sobie jeszcze oo z openoffice.pl :) w tej wersji 1.1.2
--
Michał Abramowicz