openoffice-1.1.2-2 problem

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Pon, 6 Wrz 2004, 17:31:34 CEST

Dnia poniedziałek, 6 września 2004 15:39, Michal Abramowicz napisał:
[...]
> widzę żeś pomocny ludź, to ja mam 2 pliki do sprawdzenia,
> te które napewno na moim lapie nie klikają z 1.1.2-2
> www.abram.eu.org/gajda.sxw
> www.abram.eu.org/gajda.pdf
>
> sprawdzisz waszmość ?

Żeby nie było wątpliwości - u mnie na 1.1.2-1 jest OK. Ale to Release *-1.
*-2 wywaliłem w cholerę krótko po zainstalowaniu, bo wogóle nie chciało mi
drukować. Dobrze, że miałem jeszcze poprzednie.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                    GG:                2441498