Downgrade Kernela do 2.6.5

Wojciech 'Sas' Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Wto, 7 Wrz 2004, 09:41:29 CEST

On Mon, 6 Sep 2004, Bartlomiej Niedziela wrote:

> Mam takie skromne pytanie, kiedy zostanie to naprawione i w glowny
> repozytorium bedzie lezal kernel w pelni dzialajacy...?

A co to takiego i w ktorej wersji nie dziala ??

Pozdrawiam.
 				Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}