openoffice-1.1.2-2 problem

Michal Abramowicz abraam w cs.net.pl
Wto, 7 Wrz 2004, 11:55:33 CEST

On Mon, Sep 06, 2004 at 05:31:34PM +0200, Łukasz Maśko wrote:

> Żeby nie było wątpliwości - u mnie na 1.1.2-1 jest OK. Ale to Release *-1.
> *-2 wywaliłem w cholerę krótko po zainstalowaniu, bo wogóle nie chciało mi
> drukować. Dobrze, że miałem jeszcze poprzednie.

Zrobiłem porządek, X11 zamiast XFree86, na nowo fonty poskładałem
wszystko jest ok, ale dalej oo mi nie klika z moimi plikami.
I dodatkowo wygląd tych ikonek, jak to zmienić żeby było jak kiedyś ?
Bo mi się strasznie nie pdoba :/
Poczekam do jutra aż mi się zbuduje to co mi działa i odpowiada czyli
openoffice-1.1.0-0.6.6 :)
Mam chyba wyjątkowo słabe pH 5.5. :(

zrozpaczony abram :(

--
Michał Abramowicz		michal.abramowicz w cs net pl
				Cyber Service