Smycze juz sa !!!

Marek Wojtaszek speedo w linux.pl
Wto, 7 Wrz 2004, 14:29:10 CEST

Dzis w połódnie doszły do mnie smycze tak wyglada ich czesc --->
www.speedo.net.pl/smycze
Zaczynam pakowayć i wysyłać pierwszej kolejności do osób które juz
zapłaciły pieniadze na moje konto, i zapraszam po osobisty odbiór do
mnie a za kilka dni do e-krulika do Warszawy, jak juz uporam sie z tymi
odbioracami to zaczynam wysyłać smycze za pobraniem z osobami za
pobraniem jeszcze się skontaktuje mailowo, prosze o cierpliwosc

--
  Pozdrawiam, Marek Wojtaszek  a.k.a. speedo
      homepage: http://www.speeedo.net.pl