Smycze juz sa !!!

Paweł Sikora pluto w pld-linux.org
Wto, 7 Wrz 2004, 21:45:25 CEST

On Tuesday 07 of September 2004 20:39, Krzysztof Królikowski wrote:

> czemu wcześniej nie zwróciłeś na to uwagi a dopiero teraz?

teraz?
ja napisalem o tym na devel-pl jak tylko pojawil sie sygnal,
ze przyszly probki. teraz mowicie, ze juz przyszla calosc,
wiec jak to jest? mialo byc "PLD Linux Distribution",
a jest obcieta nazwa. no powiedzmy to otwarcie - ktos zrobil bubla,
mimo iz dostal precyzyjny tekst do wykonania.
i co mam teraz zrobic? zamowilem 5 sztuk z pelnym napisem, a dostaje 5 bubli.
ja bym zadzwonil do wykonwacy i zjebal z gory na dol.
to jest oczywiste niedotrzymanie warnukow umowy.
albo cena pojdzie w dol, albo sporo czesc osob nie odbierze smyczy.

--
/* Copyright (C) 2003, SCO, Inc. This is valuable Intellectual Property. */

                           #define say(x) lie(x)