Smycze juz sa !!!

havner havner w smtp.kamp.pl
Wto, 7 Wrz 2004, 22:05:52 CEST

On Tue, Sep 07, 2004 at 09:45:25PM +0200, Paweł Sikora wrote:

> teraz?
> ja napisalem o tym na devel-pl jak tylko pojawil sie sygnal,
> ze przyszly probki. teraz mowicie, ze juz przyszla calosc,
> wiec jak to jest? mialo byc "PLD Linux Distribution",
> a jest obcieta nazwa. no powiedzmy to otwarcie - ktos zrobil bubla,
> mimo iz dostal precyzyjny tekst do wykonania.
> i co mam teraz zrobic? zamowilem 5 sztuk z pelnym napisem, a dostaje 5 bubli.
> ja bym zadzwonil do wykonwacy i zjebal z gory na dol.
> to jest oczywiste niedotrzymanie warnukow umowy.
> albo cena pojdzie w dol, albo sporo czesc osob nie odbierze smyczy.

Pluto, pierniczysz. Widziales jak wyglada PLD Linux Distribution? Masz
jeden wielki zlewajacy sie napis z mikroskopijnym bocianem. W ogole nie
wyglada jak PLD, gdzies probka czegos takiego nawet jest. To za to
przynajmniej na pierwszy rzut oka kojarzy sie z jedyna sluszna
dystrubucja. Zreszta gdzie masz napisane ze to PLD Linux Distribution.
Mi sie tam zaslyszalo, ze po forku nazwa byla PLD Linux.

--
Regards       Havner                          http://livecd.pld-linux.org
GG: 2846839                             jid,mail: havner(at)pld-linux.org