Smycze juz sa !!!

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Wto, 7 Wrz 2004, 22:58:30 CEST

On Tue, Sep 07, 2004 at 10:43:50PM +0200, kuba staskiewicz wrote:

> Hmm, moim zdaniem nazwa "PLD Linux Distribution" jest troche
> bez sensu, bo jak sie rozwinie skrot PLD to pelna nazwa wyjdzie
> "Polish Linux Distribution Linux Distribution". Maslo maslane.
> Nie wiem po co takie rekurencyjne skroty, to jak z tym GNU
> rozwijanym jako "GNU is Not Unix" :)

Ojajejku... wskaż mi miejsce na stronach pld-linux.org, w którym użyte
jest takie rozwinięcie skrótu PLD, o którym piszesz (PLD == Polish Linux
Distribution).

Ku Twej uwadze i przestrodze (także dla innych), od pewnego czasu (kilka
lat), jedynie słusznym i uznawanym rozwinięciem skrótu PLD jest:

			PLD Linux Distribution

Tak, jest to rekurencyjny skrót, podobnie jak GNU czy HURD.