Smycze juz sa !!!

Paweł Sikora pluto w pld-linux.org
Wto, 7 Wrz 2004, 22:59:58 CEST

On Tuesday 07 of September 2004 22:05, havner wrote:

> Pluto, pierniczysz. Widziales jak wyglada PLD Linux Distribution? Masz
> jeden wielki zlewajacy sie napis z mikroskopijnym bocianem. W ogole nie
> wyglada jak PLD, gdzies probka czegos takiego nawet jest.

mozna zrobic na smyczny mniej, ale za to dluzszych napisow
czcionka o tej samej szerokosci co obecne "PLD Linux".

www.pld-linux.org - w lewym gornym rogu masz logo z nazwa.

> Mi sie tam zaslyszalo, ze po forku nazwa byla PLD Linux.

to tak jak "mały" od "mały fiat" ? ;-)

--
/* Copyright (C) 2003, SCO, Inc. This is valuable Intellectual Property. */

                           #define say(x) lie(x)