Smycze juz sa !!!

kuba staskiewicz kuba w best.net.pl
Wto, 7 Wrz 2004, 23:36:18 CEST

On Tue, Sep 07, 2004 at 11:09:09PM +0200, Dariusz Laskowski wrote:

> Przyznaj się, masz dwucyfrowe IQ?

Owszem, w zapisie szesnastkowym jakies 79.

> Bądźże chociaż w tym bredzeniu konsekwentny! "GNU is Not Unix Not Unix."

Nie kolego bystrzacho, to co napisales powyzej to jest rozwiniecie
skrotu GNUNU a nie GNU. Jezeli uwazasz, ze to co napisalem nie ma
sensu to prosze to wykazac, obrazanie mnie nie stanowi zadnego
argumentu. Poza tym uzylem tajemniczego znaku ":)" zeby bylo wiadomo,
ze moje rozwazania co do nazwy sa na pol serio. Powienienem teraz
zapytac, czy masz dwucyfrowa wade wzroku, ze go nie zauwazyles.

--
kub@ s.