courier-imap - logi

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Śro, 8 Wrz 2004, 08:23:12 CEST

Przeniosłem courier-imapa na nną maszynę i od tego czasu mam w logach
takie wpisy:
Sep  8 08:20:35 master imapd-ssl: Failed to create cache file:
maildirwatch (dzeus)
Sep  8 08:20:35 master imapd-ssl: Error: Input/output error

Sep  8 08:20:35 master imapd-ssl: Check for proper operation and
configuration
Sep  8 08:20:35 master imapd-ssl: of the File Access Monitor daemon (famd).
Na poprzedniej maszynie niczego mu nie brakowało, o co tu chodzi? Wersja
courier-imap z ac-main.
--
dzeus