Smycze juz sa !!!

Tomasz Ligocki tligocki w skawina.com.pl
Śro, 8 Wrz 2004, 11:01:21 CEST

Marek Wojtaszek napisał(a):
> [...]

Nie wiem, Marku, o jakich terminach mówisz. Przeczytałem tego e-maila
pięć razy i nie ma tu nic na ten temat. Może pomyliłeś mnie z kimś
innym.
A poza tym mówiłeś sam, że mam zapłacić przy odbiorze, bo nie potrzeba
wcześniej, skoro odbieram w Zatorze. Zrobiłem coś nie tak? Napisałem
nawet, że biorę, ale co fakt, to fakt.

Pozdrawiam,
--
Tomek L.

PS. Może rzeczywiście myślę najwolniej, to się będę ostatni śmiał. :-)