Smycze juz sa !!!

Michal 'lipek' Lipka lipek w irc.pl
Śro, 8 Wrz 2004, 12:56:54 CEST

On Wed, 8 Sep 2004, Michal Kochanowicz wrote:

> Dokładnie. Niestety ja wpłaciłem kaswę na konto, więc jestem w kiepskiej
> sytuacji.

a ja nic nie wplacalem, nic nie zamawialem bo o calej sprawie wiedzialem
"mgliscie". ale obejrzalem zdjecie i mi sie podoba wzorek.
Wiec jesli Michal albo ktos juz zamowil i wplacil moge od niego odkupic na
rynku wotrnym (jak pisalem jakos wczesniej ale zostalem olany ;)
a jesli nikt nie chce sprzedac to prosilbym o info (np na priv) gdzie komu
ile i kiedy trzeba wplacic zeby smycz miec :)
Michal 'lipek' Lipka