Uebimiau

Śro, 8 Wrz 2004, 15:31:05 CEST

Osóbka znana jako p0czt w poczta.fm, wystukała:

> Dzieki, pomoglo. Tylko czemu nie moge sie zalogowac? Wywala ciagle ze
> nieprawidlowy login/haslo. To samo jak probuje bezposrednio przez pop3d
> (mam vm-pop3d). Czy na popa ustala sie haslo gdzies osobno?

vm-pop3d korzysta z haseł w /etc/shadow przez pam-pam_pwdb-0.77.3-4 (tak
przynajmniej sie w Ra to nazywało), lub jeśli korzystasz z virtualnych
domen to mogą być spejalnie dla niego tworzone pliki passwd (kodowane MD4?)
w /etc/virtual/nazwa_domeny/passwd

pozdrawiam
Na pytanie *Która godzina?* chciałem zainstalować rdate... (/me 18.05.2004)