Smycze juz sa !!!

Łukasz Gandecki gozda w pstryk.net
Śro, 8 Wrz 2004, 17:09:14 CEST

On Wed, 08 Sep 2004 17:01:05 +0200, Marek Wojtaszek <speedo w linux.pl>
wrote:

> Praca wspolna, kazdy cos dal z siebie pawelb www ares miejsce na
> serwerku, averne zrobil projekt a pomysl dal havner i jakbys zauwazyl w
> wawie dystrybucja zajal sie krolik ja zajalem sie zebraniem kasy i
> wysylaniem, kazdy daje z siebie ile moze i nie nakrzeka ze zajmuje mu to
> czas itd , a niektore osoby dosc ze nic nie robia to jeszcze narzekaja i
> ty wlasnie do takich sie zaliczasz

speedo, na pewno masz trochę racji, ale postaraj się także
zauważyć i zrozumieć to co inni do Ciebie piszą.
Zamówili, zapłacili, dostaną coś innego niż się spodziewali.
Krótka piłka - widzisz w tym jakiś problem, czy nie?

--
Pozdrawiam,             | http://pstryk.net
Łukasz Gandecki 'gozda' | GURU/LLUG