Clamav i wirusy spakowane zipem z hasłem

kuba staskiewicz kuba w best.net.pl
Czw, 9 Wrz 2004, 10:49:18 CEST

On Thu, Sep 09, 2004 at 10:43:32AM +0200, Krzysztof Królikowski wrote:
> Dodatkowo mam jeszcze podpiętego mksa ale on wogóle nie dochodzi do
> głosu (najpierw sprawdza Clam). Z kolei mksupdate check od czasu
> instalacji cały czas mi mówi, że mam aktualne bazy. To też mnie dziwi.
> Może mam złe źródło updejtów ustawione w mks'ie? Jeśli tak, to jakie
> powinno być ustawione?

jakis czas temu zmienil sie adres baz i forma ich pobierania.
cytuje:

------------------------------------
przypominam ze w dniu 12 lipca 2004
przestajemy udostepniac plik bazy4.tgz

Prosze przejsc na jedna z metod aktualizacji:
rsync (opisana na http://forum.mks.com.pl/linux/ )

lub za pomoca skryptu aktualizujacego dostepnego na stronie
http://linux.mks.com.pl

jak aktualizuje skryptem, nowe bazy sa czasami co pare godzin,
ale przewaznie raz na pare dni.

--
kub@ s.