Smycze juz sa !!!

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Czw, 9 Wrz 2004, 11:09:39 CEST

On Thu, 09 September 2004 08:34:19 +0200, Krzysztof Królikowski wrote:

> akurat speedo jest najmniej tutaj winny...

Też uważam, że jest najmniej winny. Chłopak uległ i dał się
przekręcić wannabe-kloczkowi [1] (czy też kloczkom) i teraz
wszyscy po nim jeżdżą bez umiaru, a główni sprawcy w cieniu.
Przykre.

> Za każdym razem pokazywał próbki, wtedy nikt się nie odzywał.

Nie.

> a to oznacza fanatyzm jej użytkownika.

Co? Przywiązanie do nazwy? Jak mi jutro jakiś developer z wybujałym ego
zacznie wciskać, że dystrybucja, której używam nazywa się na przykład
PL Linux, a ja się serdecznie zdziwię, to będę fanatykiem? Ciekawe.

[1] Przepchnięcie własnego wzoru wbrew wszystkim i wszystkiemu. Typowe. :->

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl
                                 Lubię off-topiki, ale tylko te ciekawe...
                                                            Dawid Kuroczko