skrypt do restartu www i troche o php

Pawel Koska pawel w artfan.net
Czw, 9 Wrz 2004, 12:11:38 CEST

Witaj Daniel,

W Twoim liście datowanym 9 września 2004 (11:40:19) można przeczytać:

> Zainteresuj sie paczka nagios.

Ale mi nie jest potrzebne az tak mocne narzedzie... mi wystarczy cos
skromnego.
Myslalem by ten skrypt mi httpd restartowal, ale chyba wole to samemu
zrobic, jak nie moge, to dzwonie do osoby ktora ma fizyczny dostep do
tej maszyny i ona to robi (restart serwisu, a nie calego serwera).

--
Pozdrowienia,
 Pawel Koska

List sprawdzony skanerem poczty mks_vir ( http://www.mks.com.pl )