Smycze juz sa !!! [OT]

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Czw, 9 Wrz 2004, 14:18:38 CEST

On Thu, 09 September 2004 11:46:10 +0200, Daniel Dawid Majewski wrote:

> Nie widzę żadnego związku, pomiędzy tym, że ktoś za jakieś pieniądze coś
> oferuje, a potem wytwarza coś o innym wyglądzie, a tym że ktoś ma wlasną
> wizję dystrybucji Linuksa.

No i po co odnosisz się do treści obu przykładów? Związek jest formalny.
Chodzi po prostu o metody postępowania. To tak jak w tej historyjce
o naradzie zwierząt w lesie. Radzą, radzą, głosują, a niedźwiedź,
albo ktoś kto bardzo chciałby być niedźwiedziem, milczy i myśli sobie:
"A ja was p**rd*l*. Zrobię po swojemu." To po pierwsze.

Po drugie nie manipuluj. Nigdzie nie skrytykowałem nawet jednym słowem
osoby, która tutaj coś oferuje za pieniądze (smycze). Wręcz przeciwnie.
Napisałem, że to przykre, że wszyscy po Nim jeżdżą bez umiaru [1].
Wyciąłeś, a teraz odnosisz się do czegoś czego nie napisałem. Brzydko.

Naprawdę uważasz, że cytat wycięty przestaje istnieć? :->

> Zbyt łatwo uogólniasz, aby udowadniać swoją błyskotliwość.

Za to jak ognia unikam projekcji.

[1] Gość w pewnym sensie sam jest ofiarą całej tej sytuacji
    i na pewno ma tych smyczy już dawno serdecznie dosyć.
    W każdym razie ja bym miał.

PS: A całej awantury można było łatwo uniknąć - nie organizować głosowania.
    Pokazać co jest i już. Kto by chciał to by zamawiał, a kto nie, to nie.

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl                             Sztuczna Inteligencja nie ma